Wesley Sneijder konuştu!


İstanbul'a dönen ve takımla antrenmana çıkan yıldız futbolcumuz Wesley Sneijder, çeşitli açıklamalarda bulundu. İşte detaylar..

İstanbul’a 1 gün erken dönen yıldız oyuncu, “Kesilen cezaya bir anlam veremedim. Yönetimle oturup konuşacağız” dedi.

Galatasaray yönetiminin 2.2 milyon euro para cezası verdiği Wesley Sneijder, önceki gece geç saatlerde İstanbul'a geldi. Amsterdam'dan İstanbul'a gelen yıldız futbolcu, "Yaşananlardan dolayı gerçekten çok üzgünüm. Neler olacağını şu an söylemem mümkün değil. Cezaya açıkçası ben de pek anlam veremedim" diye konuştu. Atatürk Havalimanı'nda NTV Spor'un sorularını yanıtlayan Sneijder "Galatasaray taraftarı şunu asla unutmasın ki, ben onları çok seviyorum. Yönetim ile yakın zamanda oturup konuşacağız" diye konuştu Hollandalı oyuncu, "G.Saray'dan ayrılacak mısınız?" şeklindeki soruya ise "Hayır şu an öyle bir şey söz konusu değil. Ancak bu cezanın nedenlerini konuşup değerlendirme yapacağız" diyerek sözlerini noktaladı.

DONK'LA GELDi
Wesley Sneijder, takıma verilen 2 günlük izin nedeniyle Amsterdam'a giden Ryan Donk ile birlikte İstanbul'a döndü. 8 Temmuz'da geleceği açıklanmasına karşın başarılı oyuncu, yaşanan gerilimin ardından gelişini öne çekti.

0 Yorumlar

Yorum Gönder

Post a Comment (0)

Daha yeni Daha eski