Riekerink: Daha dikkatli olacağız!


Süper Lig'te başlangıcı yaptığımız Karabükspor maçındna takımımız üç puanla ayrılsada, maçta sergilenen kötü oyun tepki çekmişti. Riekerink'de Karabükspor maçını değerlendirdi. İşte detaylar..

Riekerink: “Takımımı ilk defa böyle gördüm. Bir daha da böyle görmeyeceğimi umuyorum” dedi.

Galatasaray teknik direktörü Jan Olde Riekerink, uzatmalarda gelen galibiyete sevindiğini ancak ortaya konan performanstan mutlu olmadığını vurguladı. Hollandalı çalıştırıcı, "Skordan dolayı mutluyum. Kazanmamız gereken bir maçtı. Kendi sahamızda oynuyoruz kazandığımız için mutluyum. Galibiyetin gelişi, oynadığımız yol ve performansımızdan dolayı mutlu değilim. Geçirdiğimiz kamplar hazırlık maçları; iyi bir yaz dönemi geçirdik. Takımımızın performansı üst düzeydeydi. Oyuncularıma tek tek teşekkür ediyorum ama maçta istediğimiz performansı ortaya koyamadık" dedi. Riekerink, ilk defa takımını böyle gördüğünü vurguladı. Başarılı çalıştırıcı, "Bir daha böyle görmeyeceğimi umuyorum. Nerelerde hata yaptık bunları düşüneceğiz. Böyle bir maçtan ve böyle bir oyundan sonra daha dikkatli olacağız" diye oyuncularını uyardı.

Basın toplantısında İnter'den ayrılması beklenen Caner Erkin'in transferiyle ilgili olarak Riekerink'e sorulan soruya Hollandalı, "Caner Erkin beğendiğim bir futbolcu" yanıtını verdi.

Riekerink 39'da oyundan aldığı Martin Linnes'e de açıklık getirdi. Hollandalı teknik adam, "Oyuncuların kötü günleri olabilir, Linnes de kötü günündeydi. Hem onu hem takımımı korumak adına erken çıkardım. Süper Kupa'da 120 dakika oynamıştı, iyiydi" dedi.

0 Yorumlar

Yorum Gönder

Post a Comment (0)

Daha yeni Daha eski